Translate geri kalmayın dünyalılar

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

29 Şubat 2012 Çarşamba

dogal ortamında novalyamo'nun amaçları,hedefleri,sentezleri,sonuçları

Bu blog'un açılmasındaki sebep:İçimde kalan anılarımdır, hatta niye bir tek benim içimde kalsın,yazayım başkalarının da içinde kalsın'dır...
Elimde patlayan olaylar,doğal ortamında novalyamonun temel yapı taşlarıdır.
Bu hikayeler tamamiyle gercektir,hiç bir "fiction" (kurgu) kurum, kuruluş veya şahıs kullanılmamıştır.
Sizlere zaman zaman sahte gibi gözükebilir ama belgelere dayanmaktadır.
Bu blog ağdalı bir dile sahip değildir veya edebi bir metin amacı gütmemektedir.
İmla kurallarında dikkatli ama noktalamalarda sorunları görülebilir... (örneğin burada üç nokta kullanılır mı çok emin değilim,ama gordüğünüz üzere "mi" soru eki ayrı yazılmıştır.)
Anlattığım hikeyelerden gençler ders alsın,aynı hataları yapmasın,ya da(BKZ:ya da ayrı yazılır-şu anda kendimi ispatlama aşamasındayım ilerde her imla kuralını açıklama gereği duymayacağım sonuçta hepimiz Türk'üz keza yabancılar da okursa zaten ne yazsam yerler sorun yok yani-) yapsın ama yaptıktan sonra benim gibi burda utanmadan umuma açmasın.


Rezil olmak ayıp değildir,önemli olan rezil olduktan sonra onu nasıl taşıdığınızdır.(Büyük söz ettim Konfüçyüs mezarında ters dönmüştür...(yine üç nokta(?) )


Amaçları anladıysak gelelim hedeflere:Hedefim rezil olmayan bir gençlik yetiştirmek demek isterdim ama değil,
hedeflerim rezil olduktan sonra hiçbir şey olmamış gibi davranabiletesi yüksek nesiller yetiştirmektir.(Vurdum duymazlık değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın.)


Çünkü novalyamo doğal ortamında ahan da böyledir:

12 yorum:

  1. Tum yurdum gencligine hayirli ugurlu olsun:) cerez ve kanepeler neredeydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!, cerezler kanepenin altinda desem bolgtan atilir miyim:P

      Sil
    2. Yok burda dükkan sahibesi sensin. Sen çalar sen oynarsın kimseler de deli demez.

      Sil
  2. yukarıda "kötüye kullanımı bildir" var ya
    şeytan dürtmüyor değil hani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha yep'de çöpe etiketlendigim yetmedi burda da mi :P

      Sil
  3. Blogun kuruluş misyonunu sevdim :D Rezil olduktan sonra taşıyabilmek hiç kolay değildir. Ben kendime yakıştırdığıma inanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaha yakisir guzzim sana herseyler yakisir,bana da yakisiyo sandim da umuma actim ama bi an tereddutte kalmadim diil:P

      Sil
  4. blog var dediler geldik :)

    YanıtlaSil
  5. gel limonum gel,ben daha yeniyim simdi ben de seninkine iade-i ziyaret yapicam:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noktalama işaretlerini isetdiğin gibi kullan. kurban olsunlar sana.
      heyecanla genç dimağlarda unutulmayacak bir ses; gönüllerde parlayan yıldız olman dileklerim şekerim.
      hayırlı olsun :)

      - ben de yorum yazmayı becerebilsem iyi olacak :D

      Sil
    2. hehe ahh kuzum benim sag olasin deneyimli bir blogger olan sana cok danisacaklarim var daha:)

      Sil